Ini Tracks Song Rhythm jangan bunyi sama sekali besar, tidak mereka?

Ini adalah salah satu perkara yang paling kerap saya dengar. Kualiti bunyi yang hebat sering datang sebagai satu kejutan, mungkin kerana kebiasaan orang yang meluas mempunyai dengan ‘ Midi Drum Machines ‘, yang tidak memenuhi dengan cara yang sama seperti Song Rhythm Trek .  Midi Drum Mesin dan Song Rhythm Tracks adalah dua produk yang sangat berbeza; kami ringkaskan perbezaan mereka dalam seksyen perbandingan di bawah.

The Song Rhythm Trek Way

Tracks lagu Rhythm
Tracks lagu Rhythm

Berikut adalah tiga sebab utama mengapa kami percaya litar ini begitu hebat untuk jem ke, untuk persembahan kepada, dan untuk mengurangkan rekod.

One – Rakaman Great Great Drummers – Tracks Song Rhythm disusun dari rakaman studio-hati pemain gendang yang sangat baik.

Mereka  tidak  dibina dari fail midi sesuai bersama-sama “sampel” dari hits drum tunggal untuk membentuk gaya mekanikal tetapi  pelbagai lagi bentuk rakaman penuh  oleh pemain gendang studio bahagian, selama sehingga 8 bar di satu masa di mana anda mendengar gulung drum halus, variasi dalam paip canang perjalanan, mengisi kompleks dan banyak lagi. Gaya berirama datang dari pemain gendang berbakat yang sangat berpengalaman dalam  gaya tertentu sama ada Reggae, Salsa, Bossa, Rumba, Tango, Rock, Negara, Jazz, Pop, Celtic, Praise & Worship, Blues, dan banyak lagi!

Dua – Terdapat pelbagai semula jadi digalakkan atas ulangan .

Iaitu, beberapa rakaman semua aspek bermain, mengisi, selepas mengisi, tembakan dan banyak lagi diambil dan terpilih dipilih manakala penjujukan dan kejuruteraan audio akhir. Ini menyediakan pelbagai semula jadi seseorang mendapat dengan pemain gendang. Ia membantu mencegah gendang menjadi membosankan dan berulang-ulang.

Three – susunan ini sentiasa menggariskan aspek bentuk lagu.

Ini mungkin mempunyai sumbangan yang lebih besar daripada satu mungkin bayangkan. Ia adalah apa yang pemain gendang sebenar lakukan , tetapi perisian gendang jarang tidak. Gendang itu menunjukkan

  1. Apabila anda kembali ke ‘atas borang’ lagi
  2. Apabila bahagian anda berakhir dan bermula sekali lagi
  3. Ketika mereka bermain satu bahagian jambatan
  4. Sama ada anda bermain korus tengah atau, sebagai alternatif, korus pertama atau terakhir. Ini bukan sahaja membantu anda menjaga tempat semasa anda bermain tetapi ia menjadikan keseluruhan pengalaman yang begitu banyak lebih menyeronokkan untuk mendengar, atau bermain bersama-sama dengan, juga.

Semua ini mengambil banyak penyediaan berhati-hati, Kurasi, simpanan yang besar, dan algoritma canggih. Kami rasa ini tidak boleh dicapai pada peranti mudah alih sendiri itulah sebabnya penyelesaian kami melibatkan perkhidmatan awan bekerjasama dengan App mudah alih.


Perbandingan – Midi Drum Mesin dan Song Rhythm Tracks

mesin drum midi
mesin drum midi

Generasi audio

Midi Drum Machines -  Audio dihasilkan dari mesin ‘bermain’ bersama-sama drum individu yang sempurna ‘pada keamatan yang berbeza-beza . Mesin yang berkesan mengambil tempat gendang dan, sedikit sebanyak, pemain drum.

 

 

Tracks lagu Rhythm
Tracks lagu Rhythm

Lagu Rhythm Trek  -  Audio dihasilkan daripada berbilang rakaman lama artis berbakat . Rakaman ini boleh menjadi sebanyak 8-bar panjang dengan ulangan menggunakan rakaman alternatif untuk menyediakan pelbagai.

Sumber Rhythm

Midi Drum Machines -  Setiap irama datang dari algoritma dengan menjelaskan yang gendang dipukul apabila dalam bar. Setiap irama boleh parameterized oleh tempo, linear meningkatkan dan mengurangkan dengan mudah. Walaupun begitu, membunyikan irama mekanikal bunyi kurang dan semula jadi kerana tempo yang berbeza-beza lebih dari kebiasaan bagi irama.

Lagu Rhythm Trek  -  Setiap irama datang dari rakaman format panjang artis . Masing-masing direkodkan di pelbagai tempos mana pemain drum secara semulajadi mengubah gaya gendang yang sesuai dengan tempo, yang berbeza-beza intensiti dan penempatan hits dalam bar yang sesuai dengan rentak dan gaya. Berkesan, setiap rakaman tempo adalah irama unik , walaupun segi gaya yang berkaitan dengan mereka yang berada di tempos lain.

Format audio

Midi Drum Machines -  The  mesin  menjana audio gendang dalam  masa nyata . Banyak  mesin  membolehkan trek audio yang akan dijana tetapi jarang sekali mereka menyediakan kemudahan setlist baik untuk fail-fail audio, kerana itu bukan tumpuan mereka.

Lagu Rhythm Trek  -  bekalan Drumming Alive berkualiti tinggi fail audio MP3 yang di katalog dan diuruskan dari dalam aplikasi mudah alih dengan baik kemudahan setlist dan menyediakan yang baik pemain pemuzik itu .

Keperluan memori

Midi Drum Machines -  Hanya sedikit memori komputer diperlukan untuk memegang audio hits drum yang sering dimampatkan cekap. Apps umumnya mempunyai jejak memori kecil juga.

Lagu Rhythm Trek  -  Rakaman audio sumber yang besar yang memerlukan ruang simpanan banyak. Juga, terdapat banyak daripada mereka. Kedai Drumming hidup ini dalam Server Cloud mana program-program yang canggih menghasilkan  Tracks Song Rhythm , menyampaikan mereka kepada aplikasi mudah alih.

berirama Styles

Midi Drum Machines -  ini disukai oleh mereka mengesahkan mekanikal, gendang berbunyi sangat biasa. Bunyi ini telah melahirkan genre baru muzik.

Lagu Rhythm Trek  -  Tracks lagu Rhythm disukai oleh orang-orang yang seperti bunyi pemain gendang hidup sebenar, gendang pada drum dan kesenian yang dicapai oleh ahli muzik ini menggunakan perkusi sahih dan drum instrumen.

Apa yang pengguna cari

Midi Drum Machines -  Pengguna  Midi Drum Mesin  sering menegaskan keindahan visual mesin diri mereka sendiri dan kemudahan ‘gendang’ yang mereka ada. Mesin menjadi ‘ jenis baru drum untuk bermain ‘, dan mereka suka mesin mereka sebanyak mana instrumentalists.

Lagu Rhythm Trek  -  Pengguna  Tracks lagu Rhythm  tidak berminat untuk bermain Midi Drum Machines, atau mungkin gendang sebenar sama ada. Mereka mahu mendapat manfaat daripada bunyi trek sokongan berirama besar yang sesuai dengan lagu-lagu mereka bermain dan dengan minimum usaha. Mereka biasanya lebih suka alat terkurang yang bekerja dengan pasti, cekap dan dengan ergonomik besar, terutamanya semasa persembahan. Mereka mahu terbaik kualiti, prestasi sedia trek sokongan .

kes-kes penggunaan

Midi Drum Machines -  Pengguna  Midi Drum Mesin  sering menggunakannya sebagai ‘ metronom maju ‘ dan sering menambah baik bersama-sama dengan 4-bar gelung tidak berkesudahan. 4-bar dan kadang-kadang 8-bar Ungkapan-ungkapan yang sering dipaparkan visual dalam Mesin dengan kemudahan untuk bermain dan frasa gelung alternatif.

Lagu Rhythm Trek  -  ini menyandarkan muzik untuk amalan dan pelaksanaan  diatur sepenuhnya, lengkap  Lagu  (vokal atau instrumental). Mereka sebahagiannya bunyi begitu besar kerana anda mendengar  bentuk  lagu dalam sokongan berirama, sama seperti yang anda lakukan dengan pemain gendang sebenar . Ini bukan sahaja bentuk lagi daripada gelung 4-bar, tetapi ia mempunyai lebih struktur juga, dengan urusan termasuk seksyen pengenalan, choruses pertengahan, jambatan dan banyak lagi. Perkiraan itu sentiasa kelihatan – terutama ketika bermain di mana anda mungkin perlu peringatan.

Ketersediaan dan Format

Midi Drum Machines -  Terdapat Machines banyak Midi Drum boleh didapati pada platform mudah alih dan desktop dan mesin fizikal yang berdedikasi, dengan pelbagai kemudahan, sering yang pakar dalam gaya berirama tertentu.

Lagu Rhythm Trek  -  Ada satu  lagu Rhythm Trek Perkhidmatan  yang membekalkan semua pelbagai irama dan smarts perkiraan. Terdapat kira-kira 4,000 untuk dipilih apabila tempo alternatif dan instrumentasi akan dipertimbangkan. Pada masa ini, aplikasi boleh didapati pada platform iOS Apple dengan Android dan platform Web yang dihantar tidak lama lagi. Semua IOS Apps mempunyai tepat kemudahan yang sama dan boleh mengakses katalog Alive Drumming penuh.