Kami dikumpul beberapa pendapat daripada media sosial. Ia sentiasa menarik untuk melihat bagaimana orang lain melihat Tracks Song Rhythm. Lihat apa yang anda fikirkan.

No.1 untuk Usability Pemuzik itu

      Ethan – Kyoto, Jepun. Pemain Sax. Memainkan pop, rock, blues, jazz, bop, balada, semua yang benar-benar

avatar

PENGGUNAAN MUSICIAN SEGERA’S.    Apa yang berbeza tentang App ini adalah bahawa ia menjadikan ia sesuai bagi lelaki biasa, dengan usaha yang sedikit, untuk memainkan lagu-lagu mereka sangat menarik mempunyai trek irama. Saya telah mencuba banyak daripada mereka dan saya tidak mencari mana-mana aplikasi lain yang datang dekat dengan itu. Aplikasi ini menggabungkan pemain pemuzik itu, seorang pengurus setlist dan pengatur dalam apl satu. Ia benar-benar cepat untuk memilih pengaturan dan kemudian anda boleh meletakkan mereka ke setlists dan sentiasa berubah dan menyusun semula senarai sebagai set anda berkembang. Sekarang saya hanya merebut sax saya dan telefon bimbit saya dan sama ada bermain setlist atau cepat mencari dan mencari trek seperti yang saya pergi melalui buku saya kepingan plumbum. Jika saya tidak mempunyai trek untuk lagu, minit kemudian saya akan mempunyai dan mungkin akan bermain. Bagi saya, tiada apa-apa lain yang mempunyai jenis ini kebolehgunaan pemuzik segera ini.

Maverick dan Innovator Benar untuk pemuzik praktikal

          Sandra – Perth, Australia. Bermain gitar. Suka muzik rakyat.

Avatar1

INOVASI TRUE. Apa yang saya boleh mengatakan bahawa belum lagi berkata? Hanya mungkin bahawa App ini adalah inovator benar. Maverick A anda mungkin berkata. Ia seolah-olah untuk melakukan segala yang berbeza. Ia tidak apa yang saya telah menjangkakan tetapi kini segala-galanya saya telah cuba kelihatan berlebihan. Apa yang anda benar-benar mahu lakukan? Untuk bermain dengan lampu berkelip – berpura-pura untuk memukul gendang sebenar? Atau untuk mendapatkan fail MP3 yang merupakan profesional trek kualiti sokongan untuk lagu yang anda sedang bermain? Itu, saya fikir, adalah inovasi. Itulah apa yang anda dapat di sini. Ia seperti kacukan antara App ‘Muzik’ dan perkhidmatan sokongan-track pemuzik. Anda pilih trek yang anda mahu dan pelayan Drumming Alive mendapatkan anda ia. Maka anda mempunyai lebih setlists pemuzik-friendly dan pemain daripada yang anda dapat dengan App ‘Muzik’. Bermain menjadi kegembiraan yang sebenar dan bukannya perjuangan. Ia adalah apa yang kita semua pemuzik mahu. Kami mahu bermain alat kami dan mempunyai sokongan berirama hebat dengan minimum kekecohan dan mengganggu. Itulah yang App ini boleh berikan. Inovasi benar untuk pemuzik.

Drum Mesin tidak berfungsi hujung-ke-akhir. Mereka bukan prestasi sedia

      Eloa – Brazil. Gitar, menyanyi. Suka conga, timbales, bonggo dan claves. Bermain dan menyanyi bossa nova, samba jazz, merengue, lambada 

avatar2

LOVE APP INI !!    Tidak pernah melihat apa-apa seperti itu. Mesin drum tidak memotongnya, walaupun orang-orang dengan beberapa irama bunyi yang baik. Apa-apa lagi berfungsi dengan baik akhir-ke-hujungdalam menyediakan trek sokongan berirama ke senarai lagu anda. Perkara yang paling dekat saya lihat untuk App ini adalah mereka apl yang mempunyai lembaran muzik penuh, sokongan trek dan lagu berasaskan. Anda membeli lembaran-muzik dan sokongan muzik untuk lagu. Mereka adalah OK, agak mahal dan tidak sentiasa mempunyai lagu anda, atau susunan lagu anda, yang anda ingin gunakan. Mereka boleh menjadi sedikit clunky juga dan irama tidak cenderung untuk menjadi sangat baik dengan sendirinya. App ini adalah jauh lebih baik untuk saya kerana (i) irama yang hebat, (ii) ia tidak kira jika mereka tidak mempunyai lagu anda, anda boleh menguruskan sendiri, semata-mata, dan (iii) trek mula murah dan mendapatkan lebih murah lebih banyak anda menggunakan App. Macam mana boleh jadi? Saya dapati saya sering menggunakan irama sama dan bentuk lagu. Apabila saya betul-betul memilih kombinasi yang sama untuk lagu baru App mengiktiraf ia mempunyai yang sudah dan tidak turun lagi. Ia adalah nama trek yang berbeza dalam App dengan tajuk yang berbeza tetapi App mesti tahu ia boleh menggunakan fail audio yang sama. Pintar. Ia jugaprestasi sediasejauh setlists dan go pemain. Jadi saya hanya menggunakan satu App ini dan ia cepat dan boleh dipercayai untuk saya semasa persembahan. Totally suka aplikasi ini.

A pengatur unik memberikan banyak sokongan berirama untuk kos yang sedikit

      Berbukit – Tokyo sekarang. Bermain gitar dan piano dan menyanyi. Suka rock latin dan klasik dan pop

avatar3

Beratus-ratus GREAT Irama. Saya mendapati aplikasi ini agak unik dalam pendekatan untuk mengatur. Ia bukan pengatur paling komprehensif yang disediakan tetapi ia unik dalam kesederhanaan. Ia sungguh-sungguh untuk beberapa cara agak mudah untuk mengatur trek daripada hanya hampir sama pada tajuk trek untuk memilih satu bentuk lagu yang terkenal. Anda juga boleh memasukkan bentuk lagu menggunakan “notasi stick” (lihat laman web mereka atau skrin bantuan terbina). Anda kemudian mendapatkan perkiraan berdasarkan struktur keratan lagu dengan pilihan untuk intro dan pengakhiran juga. Ini kerja-kerja menghairankan juga menyediakan landasan yang benar-benar menggariskan bahagian lagu yang termasuk jambatan dan choruses pertengahan juga. Itulah banyak sokongan irama untuk sangat sedikit usaha dan kos. Mereka bunyi yang sangat baik juga. Untuk banyak lagu-lagu, itu sahaja yang anda perlukan tetapi untuk beberapa lagu-lagu anda juga mungkin mahu rehat drum atau gaya yang berbeza dari gendang sepanjang lagu. Itu bukan apa Song Rhythm Trek tidak – belum anyway. Saya pernah mendengar mereka bekerja pada waktu rehat memperkenalkan sekarang (kini dihantar dalam siaran 3.0). Namun, terdapat tidak pernah menjadi gendang irama pengatur lebih mudah atau lebih cepat kerana ini dan pemain dan setlists menjadikannya lebih boleh digunakan daripada yang lain.Saya suka beratus-ratus irama yang besar.

hasil yang berkualiti profesional, pendekatan yang mudah dengan kemudahan mudah alih

      Ron – LA, Amerika Syarikat. Bermain gitar, mulut organ, piano dan drum. Suka negara, rock, jazz dan blues

avatar4

PROFESSIONAL dan boleh digunakan.  App ini adalah luar biasa. Saya benar-benar dipandang ringan bagaimana baik ia adalah. Kualiti trek sokongan yang benar-benar profesional – profesional, gendang berbakat, audio profesional, perkiraan profesional. Bersama-sama dengan itu, saya tidak pernah mempunyai sebuah aplikasi seperti ini sebelum ini di mana kerja-kerja dengan baik menjaga semua trek dalam jadual dan dapat menyusun mereka ke dalam bermain-senarai. Anda juga boleh memainkan seluruh senarai trek dengan satu tekanan kekunci. Yang luar biasa. Saya masih tidak boleh mendapatkan lebih bahawa tidak ada apa-apa lagi yang perlu dilakukan. Ia hanya berfungsi hebat! Terdapat 4 termasuk “kilang” trek yang OK. The Jazz dan Blues Sampler app mempunyai 23 lagu-lagu yang baik dimasukkan. Ini adalah baik untuk menilai app tetapi kuasa sebenar datang dengan menggunakannya untuk mengatur sendiri lagu / trek anda. Tiada apa-apa lebih mudah daripada ini. Anda tidak akan percaya. Saya telah membuat beberapa perkiraan saya sendiri dengan 10 + choruses iaitu bagaimana kumpulan kami bermain. Saya membawa sekitar dengan saya di bawah saya, dan ia pada iPad lama juga, yang baik untuk jamming kami. Masih berfungsi pada iPad lama. Tiada masalah dengan kelajuan. Hanya bermula dengan  [ Jazz dan Blues Sampler] app dan kemudian menambah trek yang anda mahu kemudian. Terdapat 1000-an irama untuk dipilih – yang baik juga. Ada apa-apa lagi di luar sana apa-apa seperti App ini – ia adalah apa-apa seperti MIDI bodoh * * mesin dalam keadaan sihat. Ia adalah kualiti sebenar, profesional, dan boleh digunakan. Disyorkan.

An hairanlah terkurang adalah seperti serigala dalam pakaian kambing dengan kebolehgunaan muktamad

      Wendy – Florence, Itali. Bermain gitar, dan klarinet. Suka muzik klasik dan klasik popular, rakyat, latin, jazz dan blues, terutamanya mengenai klarinet!

avatar5

PAKAIAN DALAM WOLF SHEEP’S.  Pengalaman saya adalah sama dengan poster yang lain. App ini, pada pandangan pertama kelihatan hambar dan membosankan, tetapi serigala dalam pakaian kambing. Ia adalah intipati kurang benar – seperti Braun atau B & O. Ada lampu berkelip. Tiada gimik. Hanya DESIGN HEBAT dan memikirkan semula TOTAL sebagai hal PENGGUNAAN. Trek sokongan yang dibayangkan yang terbaik dan siap dalam masa yang singkat semua. Mereka benar-benar bunyi seperti pemain drum sedang dimainkan SONG yang SEBENAR. Saya tidak tahu bagaimana mereka mencapai bahawa tanpa mengetahui segala-galanya tentang lagu. Ia adalah luar biasa.

Saya telah mencuba program penjanaan muzik yang lain untuk mendapatkan trek sokongan, dengan kejayaan yang sangat terhad. Saya sentiasa memberi dengan mereka pada akhir kerana mereka mengambil begitu banyak masa anda dan tidak bunyi yang menjadi sumber inspirasi juga. Ia tidak seperti yang dengan ini Tracks Song Rhythm. 30 secs puncak dan mereka bunyi hanya hebat. No duds. Organisasi dan bermain trek tidak disebut banyak tetapi ia cemerlang, dan sebagainya terkurang. Anda tidak perlu menggunakan pemain lain. Pemain terbina adalah pemain ‘pemuzik’ – butang besar, kualiti perubahan kelajuan yang berterusan untuk bermain seterusnya. Berikut adalah satu lagi perkara yang besar yang tidak disebut sangat banyak. Anda sentiasa dapat melihat susunan pada skrin, supaya anda tahu apa yang anda akan bermain bersama-sama untuk. Dan ia di bahasa pemuzikyang adalah apa yang anda mahu. Great. Kebanyakan trek saya, saya tidak mempunyai untuk mengatur yang saya telah mendapati satu menggunakan ciri carian terbina. Perkara yang ditentukan pasangan walaupun dan ia adalah begitu mudah. Ada benar-benar tidak apa-apa lagi yang seperti ini. Super hanya mengatur. Bunyi yang hebat. Jumlah Understatement. Saya hanya suka ia – walaupun pada iPod Touch! Saya bermain banyak Latin Rhythms dan mereka mempunyai mereka semua. Dan mereka terdengar begitu sahih. Saya benar-benar mengesyorkan aplikasi ini untuk orang yang mengambil berat tentang muzik dan bunyi dan tidak mencari cahaya berkelip mainan, tetapi sesuatu yang akan memuaskan untuk sepanjang hayat anda. Kualiti sebenar begitu jarang berlaku, tetapi ini adalah serigala dalam pakaian kambing.

pengatur A pemuzik yang bercakap bahasa anda

      Ele ‘- Melbourne, Australia. Bermain piano. Seperti jazz, blues dan latin. 

avatar6

Pengatur A MUSICIAN’S– Itulah apa yang saya panggil App ini. Mengapa? Kerana masalah ini dengan segala-galanya yang saya lihat ialah kita pemuzik itu menggunakan satu bahasa apabila kita bercakap tentang perkiraan kami dan App sentiasa bercakap bahasa lain. Apabila anda duduk dengan musos teman anda dan seseorang memanggil lagu, apa yang anda katakan? Anda mungkin berkata mari kita bermain ini atau lagu itu, dan jika anda telah semua bermain bersama-sama sebelum semua orang akan tahu bagaimana ia disusun. Tetapi jika ia tidak tune anda semua telah bermain bersama-sama sebelum ini, apa itu? Saya menjangkakan pemimpin akan memanggil tempo yang akan digunakan – sederhana cepat katakan dan mungkin rasa juga – Bossa atau Reggae atau apa sahaja dan sama ada akan ada intro atau anda pergi terus masuk dari bahagian atas. Anda mungkin bersetuju jumlah choruses kemudian juga dan mungkin perintah solos juga. Well, yang itulah jenis bahasa yang anda mahu dari trek sokongan anda juga. Adakah anda ingin tahu jika ada intro dan jika ya berapa lama ia adalah. Adakah anda ingin tahu jumlah choruses, jadi anda membuat keputusan mengenai solos dan lain-lain dan anda akan mahu tahu mengenai tempo dan gaya berirama. Itulah jenis maklumat yang anda dapat dengan App ini dan ia adalah cara anda ‘menguruskan’ trek anda juga – dalam bahasa pemuzik itu – tidak dalam lampu berkelip dan kawalan pelik – bahasa perkiraan sekadar bahasa inggeris pemuzik itu. Seperti yang anda tatal melalui senarai trek, setiap trek mempunyai susunannya dinyatakan seperti itu, sebagai contoh – 8-bar intro, 6 choruses 16-bar selaras dengan a-bar 4 berakhir menggunakan Itulah jenis maklumat yang anda dapat dengan App ini dan ia adalah cara anda ‘menguruskan’ trek anda juga – dalam bahasa pemuzik itu – tidak dalam lampu berkelip dan kawalan pelik – bahasa perkiraan sekadar bahasa inggeris pemuzik itu. Seperti yang anda tatal melalui senarai trek, setiap trek mempunyai susunannya dinyatakan seperti itu, sebagai contoh – 8-bar intro, 6 choruses 16-bar selaras dengan a-bar 4 berakhir menggunakan Itulah jenis maklumat yang anda dapat dengan App ini dan ia adalah cara anda ‘menguruskan’ trek anda juga – dalam bahasa pemuzik itu – tidak dalam lampu berkelip dan kawalan pelik – bahasa perkiraan sekadar bahasa inggeris pemuzik itu. Seperti yang anda tatal melalui senarai trek, setiap trek mempunyai susunannya dinyatakan seperti itu, sebagai contoh – 8-bar intro, 6 choruses 16-bar selaras dengan a-bar 4 berakhir menggunakaniniirama di yangtempo. Yang masuk akal kepada saya dan ahli muzik lain dan adalah jenis bahasa yang akan digunakan di antara kami kerana kami bermain bersama-sama. Sebab itu saya memanggil App yang ini pengatur ‘pemuzik’.


Tracks lagu Rhythm

Tracks lagu Rhythm
Tracks lagu Rhythm

Lagu Rhythm Tracks adalah jenis baru trek sokongan terdiri sepenuhnya daripada sokongan berirama (tiada melodi atau harmoni) diatur untuk bentuk muzik dari lagu – ia “songform“. Litar ini adalah persembahan lengkap seperti satu mendapat dari pemain drum profesional. Mereka mempunyai kiraan masuk seksyen pengenalan, choruses dan pengakhiran ciri, dirangka oleh mengisi menunjukkan di mana bahagian-bahagian bermula dan berakhir. Walaupun jambatan muzik dan choruses pertengahan mempunyai intensiti yang lebih tinggi di mana sesuai untuk gaya. Perkara-perkara yang disimpan mudah dengan melakukan dengan antara muka pengatur tradisional. Satu boleh memilih trek yang di bawah 30 saat – di bawah 15 saat apabila seseorang mendapat memahamkan ia.

Pemain App mempunyai pelarasan tempo dan kemudahan untuk menyusun trek untuk gig anda atau sesi jem. Ia adalah untuk pemuzik semua kebolehan. Pemuzik baru menggunakan App untuk menyediakan iringan kepada lagu-lagu. Mereka mendapat rentak yang bersimpati supaya mereka belajar untuk menjaga masa, masuk ke dalam alur dan menghayati struktur muzik lagu ini – Selama ini menikmati irama yang menarik dan memberi inspirasi. Gigging pemuzik katalog sokongan mereka ke dalam setlists dan menggunakannya untuk membimbing prestasi. Mempunyai kualiti sokongan berirama, dengan kemudahan setlist dan pemain pemuzik itu,  semua dalam satu App adalah begitu mudah seseorang akan menemui diri sendiri menggunakan sokongan berirama ini lebih dan lebih.

Lagu Rhythm Tracks benar-benar berkualiti tinggi sokongan berirama yang hampir dengan memilih dan bermain. Anda tidak akan bosan dengan ini trek sokongan. Anda tidak akan mempunyai untuk urutan apa-apa. Anda akan mendapati bahawa pemain dan setlist ini antara muka pengguna menggalakkan penggunaan berterusan. Anda akan dapat menghargai bentuk lagu-lagu anda lebih dan anda mungkin termasuk trek ini ke dalam persidangan single dan album anda sendiri. Jangan ditangguhkan oleh pengalaman dengan lain Apps gendang mudah alih. Lagu Rhythm Tracks adalah sesuatu yang berbeza.

Sama ada anda belajar sebuah lagu baru, jamming, gigging atau memotong album terbaru anda, ini Song Rhythm Trek menyediakan penyelesaian.

Semak sampel audio pada halaman Sampel Alive Drumming ini

Semak artikel ini dari Alive Drumming yang memberikan pandangan jauh ke dalam pemikiran di sebalik produk,

Bagaimana untuk mengamalkan, maka bagaimana untuk jem

Apabila bekerja pada irama anda?

Mengapa songform dengan trek irama?

Muat Song Rhythm Trek App di Apple App Store

Cuba Alive Drumming ini app samplers untuk mencuba sebelum ini mempunyai trek lagu-lagu popular. Ia kemudian mudah untuk menggunakan aplikasi untuk menyesuaikan ini untuk keperluan amalan dan prestasi anda. Semua aplikasi sampler adalah sama Song Rhythm Trek app tetapi dengan trek sampel dimasukkan.



Juga diterbitkan pada Sederhana.