Kami yang terpilih beberapa kegemaran kami   Soalan Lazim mengenai Alive Drumming dan  Song Rhythm Tracks .


Mengapa ini  Tracks Song Rhythm  bunyi begitu besar?

Yang mereka lakukan, mereka tidak! Dan untuk beberapa sebab:

  1. Rakaman Great Great Drummers  – Tracks Song Rhythm disusun dari rakaman studio-hati pemain gendang yang sangat baik. Mereka  tidak  dibina dari fail midi sesuai bersama-sama “sampel” dari hits drum tunggal untuk membentuk gaya mekanikal tetapi  pelbagai lagi bentuk rakaman penuh  oleh pemain gendang studio bahagian, selama sehingga 8 bar di satu masa di mana anda mendengar gulung drum halus, variasi dalam paip canang perjalanan, mengisi kompleks dan banyak lagi. Gaya berirama datang dari pemain gendang berbakat yang sangat berpengalaman dalam gaya yang tertentu sama ada Reggae, Salsa, Bossa, Rumba, Tango, Rock, Negara, Jazz, Pop, Celtic, Praise & Worship, Blues, dan banyak lagi !
  2. Terdapat pelbagai pilihan semula jadi digalakkan atas ulangan . Itulah beberapa rakaman, berkata, isi atau ditembak diambil dan terpilih dipilih manakala penjujukan dan kejuruteraan audio akhir. Ini menyediakan pelbagai semula jadi seseorang mendapat dengan pemain gendang. Ia membantu mencegah gendang menjadi membosankan dan berulang-ulang.
  3. Drummer itu menggariskan pelbagai aspek bentuk lagu itu sebagai (s) dia bermain . Ini mungkin mempunyai penyumbang yang lebih besar daripada satu mungkin bayangkan. Ia adalah apa yang pemain gendang sebenar lakukan , tetapi perisian gendang jarang tidak. Gendang itu menunjukkan
    • Apabila anda kembali ke ‘atas borang’ lagi
    • Apabila bahagian anda berakhir dan bermula sekali lagi
    • Apabila anda memulakan atau menyelesaikan seksyen jambatan
    • Sama ada anda bermain korus tengah atau, sebagai alternatif, korus pertama atau terakhir. Ini bukan sahaja membantu anda menjaga tempat semasa anda bermain tetapi ia menjadikan keseluruhan pengalaman yang begitu banyak lebih menyeronokkan untuk mendengar, atau bermain bersama-sama dengan.

Semua ini memerlukan banyak persediaan yang teliti dan Kurasi, simpanan yang besar, dan algoritma canggih. Kami rasa ini tidak boleh dicapai pada peranti mudah alih sendiri itulah sebabnya penyelesaian kami melibatkan perkhidmatan awan kami bekerjasama dengan App mudah alih.


Bolehkah anda memberi saya beberapa contoh Song Borang?

Borang lagu untuk beberapa lagu di  sini


audio gendang anda kering! Akan Alive Drumming, atau saya boleh, tambah berkumandang?

Alive Drumming ini  Tracks Song Rhythm   dibekalkan tanpa berkumandang (aka “kering”). Kami akan berusaha untuk membuat aplikasi iOS Apple antara aplikasi audio kami (IAA) Syariah. Apabila ia adalah, anda akan dapat menggunakan yang lain, pihak ke-3 apl untuk menambah berkumandang kepada audio. Lihat ini  video youtube  untuk sebahagian daripada mereka dalam tindakan.


Adakah Alive Drumming menyokong negara atau rantau saya?

dunia
dunia

Alive Drumming bertujuan untuk merangkumi semua wilayah, negara, bahasa dan budaya, memeluk kepelbagaian luas irama adalah apa yang kita semua tentang. Jika kita tidak menerima pakai anda lagi, kita hampir pasti bertujuan untuk pada masa akan datang. Jika anda mahu anda disokong sekarang, mengapa tidak menghubungi kami di  marketing@alive-dumming.org


Apa bentuk lagu yang disokong Alive Drumming?

Kami menyokong semua popular, bentuk yang tiada lagu  dengan nama  – blues 12 bar, 16 lagu-lagu bar, 32-bar A1A2 dan 32-bar AABA, dan kira-kira 30 yang lain kurang biasa juga  dengan nama . Senarai ini semakin meningkat! Kami juga menyokong memilih bentuk-bentuk lagu sama menggunakan  kayu notasi dan bukannya nama . Ini hanya menyatakan seksyen panjang di bar, sebagai contoh, ‘8 | 8/8 | 8’, di mana bahagian-bahagian ‘jambatan’ didahului oleh ‘/’ dan bukannya ‘|’. Selain itu, kami menyokong pengguna menentukan bentuk mereka sendiri melalui  notasi kayu, termasuk ulangan, dan dinamika sehingga empat (4) bahagian . Ini membolehkan fleksibiliti benar-benar besar, cukup untuk menggambarkan bentuk mana-mana lagu. Lihat ini panduan pengguna untuk maklumat lanjut, Song Rhythm Trek.


Apa irama boleh didapati dengan Tracks Song Rhythm?

Aplikasi ini kini menyokong kira-kira 60 irama yang berbeza yang berbeza kategori , yang termasuk kira-kira 250 irama yang berbeza . Daripada jumlah ini, sebahagian besar yang ada dengan berbeza instrumentasi seperti tembakan ‘rim’ atau, berkata, blok kayu, dan banyak di pelbagai tempo . Di seluruh 3,700 rakaman trek irama yang berbeza boleh didapati yang boleh digunakan untuk satu bentuk lagu. Aplikasi ini membuat pilihan salah satu daripada 3,700+ rakaman mudah dengan menyediakan penapisan pada meter muzik  (katakan 4/4 atau 3/4), dan  rasa  (walaupun atau lurus, 8 atau 16 nota). 
Berikut adalah sampel kecil daripada gaya diwakili:

  • Jazz, swing, 8th lurus, moden, canggih, masa lama
  • gaya Negara Amerika, termasuk Nashville
  • Blues Amerika, shuffles, shuffles keras, masa lama, lambat, cepat
  • Salsa, Samba
  • Bossa, Jazz Bossa Berus, Latin Bossa, bonggo, perkusi
  • Techno, pelbagai bentuk
  • Rock, rock keras, berat
  • Pop, 8 lurus, 16 lurus, perlahan, sederhana, cepat

Untuk senarai penuh semua irama dan sub-irama melihat page-berirama katalog-gaya .


Bagaimana saya boleh menggunakan Tracks Song Rhythm? Apa yang lesen saya?

Alive Drumming  memberikan  lesen untuk mencampur semula trek. Iaitu, anda boleh mengambil  Song Rhythm Trek  audio, bercampur dengan kandungan anda sendiri, dan menjual yang campuran kerja-kerja anda sendiri tanpa membayar yuran untuk Alive Drumming. 
Drumming Alive  melarang  jualan semula atau pengedaran semula yang  un-campuran , asal  Tracks Song Rhythm . Anda tidak boleh menjual atau memberikan sebarang litar ini melainkan anda campuran mereka ke dalam sekeping kreatif baru kerja. 
Alive Drumming  menghargai atribusi seni tetapi tidak memerlukan pengiktirafan dalam kerja-kerja remixed anda. Anda tidak perlu untuk mengaitkan Drumming Alive untuk trek irama dalam kerja-kerja asal remixed anda tetapi jika anda ingin untuk memudahkan menambah, “trek irama dibekalkan oleh Alive Drumming (c)” dan termasuk sebutan mengenai laman web ini.


Bagaimana saya boleh mendapatkan ini  Tracks Song Rhythm ? Adakah mereka boleh didapati di Amazon atau iTunes?

Trek boleh didapati melalui Apple iOS App mudah alih dan kemudian boleh didapati melalui aplikasi mudah alih Android. 
Pilih atur besar bentuk lagu dan irama ada ertinya saluran pengedaran fail audio tradisional iTunes dan Amazon tidak sesuai medium baru ini  Tracks Song Rhythm . 
Khususnya, Amazon dan iTunes tidak menampung bantuan tambahan yang diperlukan untuk pemuzik untuk memilih trek yang sesuai. 
Alive Drumming tidak mempunyai rancangan untuk memasarkan trek di media warisan seperti CD Audio atau pita DAT.


Yang Song Rhythm Trek untuk?

Semua Musicians ! Musicians baru; Pemuzik yang berpengalaman; Musicians besar; 
Benar-benar, mana-mana ahli muzik termasuk pemain piano, pemain gitar, Horn Pemain, Penyanyi dan juga Drummers. 
Trek boleh digunakan bagi amalan, prestasi dan memotong hutang. 
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai manfaat mereka dalam amalan, menggunakan  Song Rhythm Trek  aplikasi, lihat artikel berita, 
” Apabila bekerja pada irama anda? 

” Bagaimana untuk mengamalkan, maka bagaimana untuk jem “

” Mengapa songform dengan trek irama? 


Akan Alive Drumming termasuk irama tambahan ini?

Jika kita belum termasuk irama tertentu, kami ingin bekerjasama dengan pemain drum untuk memasukkannya. Ini melibatkan membuat rakaman audio yang berkualiti tinggi gendang di pelbagai tempos termasuk berbilang tangkapan dan mengisi digunakan dalam perputaran. Rakaman audio akan dianalisis untuk mengenal pasti di mana pelbagai aspek berlaku dan tahap keutamaan bagi setiap kejadian. Ini adalah asas untuk Alive Drumming untuk menggabungkan irama tambahan ke dalam mereka  Tracks Song Rhythm . Jika anda pemain drum dan mempunyai rentak yang anda mahu untuk diwakili sila e-mel  feedback@alive-drumming.org


Apa yang dasar Alive Drumming di privasi?

Drumming Alive memandang privasi peribadi yang sangat serius. Kami komited untuk secara proaktif melindungi maklumat sulit pelanggan-pelanggan kami dengan tidak menyimpan apa-apa maklumat peribadi melainkan jika ia benar-benar diperlukan, dan harus yang menjadi kes itu, ia akan sentiasa dilindungi oleh penyulitan yang kuat. Kami tidak akan menjual atau mendedahkan apa-apa maklumat peribadi, peribadi atau sulit kita pegang kepada orang lain.


Bagaimana saya boleh belajar tentang bentuk lagu?

Borang lagu adalah berdasarkan kepada konsep bahawa setiap lagu telah digubah sekitar satu bentuk muzik atau struktur. Popular lagu sering memilih bentuk mudah sebagai asas untuk lagu tetapi bentuk yang lebih kompleks. 
Sebutan yang baik di borang lagu (struktur) adalah artikel Wikipedia,   https://en.wikipedia.org/wiki/Song_structure

Alive Drumming mahu menyediakan anda dengan kaedah yang paling mudah dan paling boleh dipercayai untuk menggambarkan bentuk lagu. 
Borang lagu boleh dipilih menggunakan kedua-dua (i) nama-nama tradisional seperti ’16-bar Tune ‘, atau (ii) yang’ melekat notasi ‘sama dengan’ 4 | 4 | 4 | 4 ‘jika itu yang anda suka. 
Untuk maklumat penuh pada Alive Drumming ini  Song Rhythm Trek  aplikasi mudah alih dan ia fleksibiliti dalam mengenal pasti Song Borang melihat halaman,  Tracks Song Rhythm

Anda boleh menggambarkan apa-apa Borang Song dengan Borang Song “ditakrifkan pengguna” dalam apl mudah alih, dan untuk lagu-lagu popular, mencari Borang Song sumbangan pengguna untuk lagu itu, sekali lagi dalam aplikasi mudah alih. Kini terdapat puluhan ribu ini dikongsi.


Tracks lagu Rhythm

adalah jenis baru trek sokongan terdiri sepenuhnya daripada sokongan berirama (tiada melodi atau harmoni) diatur untuk bentuk muzik dari lagu – ia ” songform “. Litar ini adalah persembahan lengkap seperti satu mendapat dari pemain drum profesional. Mereka mempunyai kiraan masuk seksyen pengenalan, choruses dan pengakhiran ciri, dirangka oleh mengisi menunjukkan di mana bahagian-bahagian bermula dan berakhir. Walaupun jambatan muzik dan choruses pertengahan mempunyai intensiti yang lebih tinggi di mana sesuai untuk gaya. Semua ini tanpa antara muka yang pengatur yang biasa justeru memastikan ia mudah. Satu boleh memilih trek yang di bawah 30 saat – di bawah 15 saat apabila seseorang mendapat memahamkan ia.

Pemain App mempunyai pelarasan tempo dan kemudahan untuk menyusun trek untuk gig anda atau sesi jem. Ia adalah untuk pemuzik semua kebolehan. Pemuzik baru menggunakan App untuk menyediakan iringan kepada lagu-lagu. Mereka mendapat rentak yang bersimpati supaya mereka belajar untuk menjaga masa, masuk ke dalam alur dan menghayati struktur muzik lagu ini – Selama ini menikmati irama yang menarik dan memberi inspirasi. Gigging pemuzik katalog sokongan mereka ke dalam setlists dan menggunakannya untuk membimbing prestasi. Mempunyai kualiti sokongan berirama, dengan kemudahan setlist dan pemain pemuzik itu,  semua dalam satu App adalah begitu mudah seseorang akan menemui diri sendiri menggunakan sokongan berirama ini lebih dan lebih .

Lagu Rhythm Tracks  benar-benar berkualiti tinggi sokongan berirama  yang hampir dengan memilih dan bermain . Anda tidak akan bosan dengan ini trek sokongan. Anda tidak akan mempunyai untuk urutan apa-apa. Anda akan mendapati bahawa pemain dan setlist ini antara muka pengguna menggalakkan penggunaan berterusan. Anda akan dapat menghargai bentuk lagu-lagu anda lebih dan anda mungkin termasuk trek ini ke dalam persidangan single dan album anda sendiri.

Sama ada anda belajar sebuah lagu baru, jamming, gigging atau memotong album terbaru anda, ini  Song Rhythm Trek  menyediakan penyelesaian.

Semak sampel  audio pada  halaman Sampel Alive Drumming ini

Semak artikel ini  dari Drumming Alive yang memberikan pandangan jauh ke dalam pemikiran di sebalik produk –

” Apabila bekerja pada irama anda? 

” Bagaimana untuk mengamalkan, maka bagaimana untuk jem “

” Mengapa songform dengan trek irama? 

Muat Song Rhythm Trek App  di  Apple App Store

Cuba Alive Drumming ini app sampler s untuk mencuba sebelum ini mempunyai trek lagu-lagu popular. Ia kemudian mudah untuk menggunakan aplikasi untuk menyesuaikan ini untuk keperluan amalan dan prestasi anda. Semua aplikasi sampler adalah sama  Song Rhythm Trek  app tetapi dengan trek sampel dimasukkan.

 


Juga diterbitkan pada Sederhana .